minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..:snart vända blad:..

Publicerad 2012-09-11 10:00:23 i

Denna helgen så vänder jag blad ett och flyttar tillbaka till karlgustav, till Rebecca.
Där stannar jag i ca 3 mån för att sedan komma tillbaka till Varberg till min egna lägenhet :D börja på ny kula och ett helt nytt kapitel.
Så det ska bli massa jobb nu och massa sparande med pengar så jag kan fixa och dona och köpa massa nytt till nya hemmet sen, längtar.
Och massa träning, den ska vi inte glömma! Så jag kan börja med lite foton snart med, saknar den tiden.
Ikväll blir det jobb, tagit en extra tur. Och imorgon ska jag till nya lägenheten och planera lite vad som behövs och på torsdag ska ett lass med saker till Rebecca.
Fullsmockad vecka men nästa vecka så blir det lite lugnare, ev. någon liten tripp också :)

På återseende/ Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela