minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Roa mig :P

Publicerad 2012-09-25 13:49:21 i

Glömde er inte men detta dumma sjukhus har ju inget nät! Jisses förstår dom inte att man måste ha nät konstant??? :P
Sitter nu utanför med en varm kaffe i handen och hög musik i öronen, lagom väder ute med :)
Fan va segt att va här så tidigt.
Och vad är det för skit att man har en egenavgift? Fick tid i H-stad eftersom dom inte hade tider i vbg eller hur det var. Fick ta tåget hit, men det är ju lugnt tänkte jag eftersom man får tillbaka allt... Men icke... 54kr i egenavgifter på tåg (med bil så var det över hundra kr)
Jag ville ju inte ens åka t denna sjukan från början. Ja jisses. Men men får ju chansen att ta en kaffe å tjöt med Anders så nåt gott får jag ut av resan.
Ps: jag är inte snål men rätt principfast :P eller jo just nu är jag det, min lön kommer inte innan den 27e så här e rätt mycket eko i plånboken och på mitt konto :P

Funderade lite på att slänga ut en fråga om vilka som läser men struntar nog i det. Bättre om jag inte vet för då kan jag lotsas som att jag skriver bara för egen räkning ;) men en liten kommentar hade inte varit tråkigt ;)

Tänker mycket på en viss person, undrar om han hittar en flicka. Vill att han ska vara lycklig och hoppas verkligen att han hittar någon bra. Jag får se till att ha ett finger med i leken så jag kan kontrollera så det inte är ett psykfall han lyckas hamna med :P
Bryr mig om dig <3


Somnade underbart gott igår ;) ensam med mina fula tankar. vem behöver en man när man har vild fantasi haha :P

Nehe nu då??
Någon som befinner sig i Halmstad och har lite tråkigt kan ju komma till ingång 13 och roa mig :P

See yall later
//Mini

Kommentarer

Postat av: Frugan

Publicerad 2012-09-25 14:02:33

Jag läser din blogg ibland iaf. ^^

Postat av: Andreas

Publicerad 2012-09-25 14:12:18

De va mycke bra skrivet Emma :-)Hallandssjukvård när de inte som dom tycker speciellt akut e sketa kasså ersättningen e ju pissig som den är...
Hoppas de ändå löser sej till de bästa.. Kramar till dej bästa fina vän <3

Postat av: Anders

Publicerad 2012-09-25 20:14:35

<3

Postat av: Love

Publicerad 2012-09-26 00:17:51

Sa ju att man inte för mycket i ersättning av sjukhuset

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela