minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..:pojkar:..

Publicerad 2012-09-23 11:31:02 i Allmänt

Jobba jobba jobba tills du suddat bort din sura min :)
 
Saknar famnen ju!
 
Idag ska jag äntligen träffa mina pojkar <3 In på fika, Jason har bestämt sagt att han vill ha kakorna som finns mycket socker på så det ska jag in och handla innan.
Sen hem igen till KG för lite söndagsmys. Imorgon börjar jag inte förrens kl 13 men funderar på att gå upp med Rebecca ändå, just för att hålla i vanan :P
På Onsdag så hämtar jag pojkarna efter dagis, ska bli underbart att få hem dom. Är så tomt!
Ännu tommare nu när telefonen inte låter lika mycket av söta sms. Undrar om du vill få sagt nåt eller bara har en lugn helg? Skulle vara skönt att veta.
 
Snart börja jobba igen. Tog en liten promenad efter maten med Rebecca idag, skönt! Slappat som fasiken med promenaderna känner jag, känns i hela kroppen.
 
//Mini
 
 
 
Kom tillbaka famnen, kom tillbaka värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela