minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..:poff:..

Publicerad 2012-09-18 14:30:23 i

Oj, här va dött!
Sitter just nu med pizza i handen som blev över från igår, gött!
Jaha då får man se vad som händer idag, ska med till polarens jobb en sväng sen får vi se. Natten är ung :P
Imorgon blir det hålla handen under en magnetröntgen och på kvällen popquiz.
Det påminde mig om att jag måste ringa Andreas med om vilken tid vi ska träffas. Före så blir det en god baileys, nä vadå märks det att jag älskar den drycken? Alla borde ha den hemma, speciellt när jag kommer :P
Inget jobb innan torsdag, börjar med möte halv 2 och sen jobba kväll. Dock jobba kväll fredag och sen 7-16 både lör och sön :S segt. Men men det går fort!
Nästa vecka så ska jag ner till H-stad, till hud, för att kolla upp alla leverfläckar. Lite segt, kan inte skiten bara va över nu, dom hittade ju inget sist så varför fortsätta? Men det är la lika bra så är det gjort. Varför det blir H-stad är för att dom inte hade någon tid på länge i vbg.

Nehe snart bege sig. Ska bara äta upp frukosten :P

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela