minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Överanalys

Publicerad 2012-09-25 16:57:22 i

Det är nog en av mina sämsta egenskaper, jag ska alltid över analysera allting som sker...
Ett blockat samtal, ja detta måste jag tänka det värsta om. Men jag vet ju trots allt själv att om Jag klickar någon så betyder det att jag inte har någon lust att prata med denne och klicket visar detta hoppas jag. Men vi alla kan väl vara olika men tänker någon nåt annat så var god å dela.
Men det passar nästan bättre in i planen. Den där planen man skapar men som till 99% av fallen ändå tar en annan riktning. Ja den planen som man tvunget ändå ska skapa trots att man vet att så är fallet.
Hem till frugan nu efter ett litet besök i Halmstad. Blev tyvärr ingen kaffe, varför vet jag inte. Men en liten promenad blev det i alla fall :P
Ska kanske tillägga att hon tyckte inte att någon av leverfläckarna såg elaka ut :D så ni som tycker om mig och vill ha mig frisk och kry ni kan jubla nu och andas ut ;) tihi.
I alla fall, hem till min underbara fru som är en otrolig kvinna, hade jag inte tyckt om en viss kropps del på män så mycket så hade jag lätt kunnat fall för den kvinnan <3
Köpa med en påse chips med, Mmmm så gott!
Blir nog sängen tidigt med, så behöver jag inte tänka så mycket.
Redan åkt förbi Falkenberg, tiden på tåget går fort när man roar sig med annat :)

Oh hittade en liten baileys flaska i väskan, den får korkas upp när jag kommer hem :P


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela