minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..:ny dag, nya utmaningar:..

Publicerad 2012-09-12 09:51:15 i

Onsdag...
Luncha med Andreas och sen får det nog bli en promenad längs strandpromenaden med, får se om han hänger med eller måste tillbaka till jobbet.
En halvtimmes övertid igår igen, det gillas! Alla bäckar pengar små blir stor å.
Då ska man kanske snart kasta kläderna för Alex igen verkar det som, snabba ryck :P tappade kontakten men återupptog den igår igen och redan pratas det bilder, snabba ryck. Ja men vi hade grymt kul den dagen! Han som tagit denna bilden med :)
Till nya lägenheten kl 5 idag och sen får det nog bli lite packande för imorgon går ett flyttlass. Längtar så!! Här hemma känns lite skumt.
Satt igår och läste igenom min gamla blogg, oj vilka minnen :P men ska bli skönt att starta nytt kapitel och skaffa nya underbara minnen :)
Längtar så efter att börja med popquizen med Andreas igen, redan onsdag nästa vecka så börjas det :D
Nehe snart bege sig :)

Samma flicka, nytt skal...

//mini

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2012-09-13 01:23:11

<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela