minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..: negativitet :..

Publicerad 2012-09-22 11:09:32 i

Tankarna snurrar, saknaden finns där.
Allting tar lång tid att bygga upp, fortgående tar tid, känslor ska våga sig fram men i en sekund så kan allting rasa.
En sekund av... Ja av vad?
Vad är det som gör att det rasar?
Vad är det som gör att man tappar allt och allting blir förstört.
Känslan finns där, skyddsnätet slängs men oj så illa det kan bli.
Tankarna snurrar...
Vad hände? Vad hände nu?


Fy vad negativ denna bloggen blivit men förhoppningsvis så efter storm kommer solsken.
Håll tummarna för mig att telefonen visar nåt positivt snart :)


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela