minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Monday morning

Publicerad 2012-09-24 08:24:37 i

God morgon :)
Skulle följt med Rebecca till sjukan men försov mig idag :( hon kom ner en kvart innan vi skulle åka och i den stunden så ångrade jag mig och låg kvar :P och nu igen så ångrar jag att jag inte ryckte tag i mig själv och följde med ändå :P
Men men, får passa på att städa lite :) börjar kl 13 idag, segt! Blir en lång dag.
Imorgon blir det H-stad :) hud mott. och sen förbi Anders studio och säga hej :)

Både älskar och hatar när jag blir på sånt kvälls skriv humör. Det blir alltid så sent i säng :P
Kanske ska berätta idag med att ingen har sagt att han älskar mig här hemma så ni inte tror nåt! :P men när jag skriver så skriver jag om känslor i allmänhet :) så övertolka inte alla texter, ibland handlar det om nu och ibland bara om fantasier :)


Kaffe :)


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela