minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..:lev!:..

Publicerad 2012-09-21 10:20:28 i

Städa städa städa städa bort allt krafs.
Så nu börjar det bli bra här :) lite seg på att fixa iordning men det är för att jag i bakhuvudet vet att inom 2 mån så ska allt ner igen och flyttas till nästa hem.
Så man blir lite lat :P
Men satte igång ordentligt idag med ett leende på läpparna. Hade på debatten som gick igår på svt med Jimmy Åkesson. Ja jisses vad ska man säga, jo för det första att sd är helt missförstått. "den ensamma mamman med hennes barn, henne vill ni bara skicka hem" ja men det är ju inte det Jimmy säger att han vill.
Men jag ska inte börja snacka politik här för det är jag inte jätte grym på :P

Ikväll jobb igen, likaså hela helgen.
Lite nervös inför denna helgen.
Nervös inför vilken väg du väljer att ta.
Men livet är till för att levas så vilken väg du än går så följer jag dig glöm inte det!

Nu snart in i duschen men först förbereda lite mer kaffe. Ska ta å skaffa mig kaffebryggare med termos sen! Gärna timer med så när man vaknar på morgonen så hör man kaffet koka och känna doften, mmmmm.

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela