minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..:ingen bra dag:..

Publicerad 2012-09-15 20:56:11 i

Ingenting idag har gått smidigt!
Skulle åkt till kg idag men där sket det sig...
Men åker imorgon istället och då får kapitel ett börja istället :P en dag hit eller dit ska väl inte spela roll, synd bara eftersom Claes hade förberett för lax och potatis idag :( får köra förbi imorgon kväll på middag om han fortfarande vill bjuda :)
Nästa vecka så blir det förhoppningsvis bio, nya resident evil. Åh är så förväntansfull över den! Hoppas det blir av nu :)
Onsdag är en dag att se fram emot! Popquiz med Andreas och Rebecca :D
Har inte varit på det på ca 3 år tror jag det är så det ska bli kul att komma tillbaka :D
Har tyvärr inte så mycket att säga idag, ingen bra dag som sagt!
Men bitchen ska bort nu igen! Börjar ny månad på piller imorgon, skönt!!!!
Oj snacka om lite väl mycket info för de som läser, ska jag kanske radera den raden?
Nä skit i det, kan vara nyttigt för Varberg att veta vilka veckor ni ska på semester ;)

Lite skriveri av Mini kanske jag kan få fram med...
Liten och stor går hand i hand.
Liten ser stor med beundran och respekt.
Liten vill veta vad stor tänker, vad stor känner.
De ser varandra i ögonen och liten känner lugn.
De ser på varandra med kärlek och liten känner trygghet.
Tänk om ändå liten visste vad som komma skall.
Jag vill skrika åt liten att någonting ont kommer ske.
Jag vill dra liten åt sidan och be henne att skynda där ifrån.
Men jag gör det inte, jag är tyst.
Jag står och ser på när liten gråter, jag ser när stor rycks ur litens armar.
Jag vet att liten klarar sig, jag vet att liten kommer att lära sig att vara stark.
Jag ser en skepnad lysa framför liten, jag hör en lugn röst som berättar för liten att allting är okej.
Jag hör rösten säga "jag kommer att sakna dig"
Jag ryser när jag inser.... Att det är stor jag ser....




//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela