minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..:hmm:..

Publicerad 2012-09-20 09:02:48 i

Ångesten kryper sig på....
Ops vad hände :P men men inget allvarligare än så ska jag väl klara av.
Men nästa popquiz kör jag! :P
Det var jävlar i mig roligt igår! Oj vad röd jag var hela kvällen, rätt mysigt med så många komplimanger :) skit trevliga bartenders med ;) hehe.
Fy fan va jag råkade få i mig... Ja jisses lilla Mini!!


Idag blir det jobb, lite ångest över det med men det går fort!
Rebecca och Andreas sover så gott fortfarande, bara jag uppe. Dricker kaffe utan mjölk, sådär gott men man måste ha kaffe! Speciellt en dag som idag :P

Får nog ringa ett litet samtal senare :P

Ne nu leta upp min laddare och sen vette tusan.

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela