minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

God morgon

Publicerad 2012-09-30 03:27:34 i

Eller god natt?
Somnade med pojkarna vid halv 9-9 tiden och vaknade halv 3! Trodde det var morgon för jag var klarvaken :P
Så nu sitter jag med n kopp te och skriver lite här :)

Satt och tänkte på när någon ger någon annans barn en komplimang och mamman säger tack... Varför säger egentligen mamman tack?
Ex: "åh hon är så glad och go hela tiden"
Mamman säger "tack"....
Det är ju inte direkt uppfostran som gör barnet så go å gla, det är ju barnets personlighet och det tycker jag faktiskt inte att som mamma kan ta på sig bara för man burit sitt barn i magen :P
Det bara slog mig sådär mitt i natten :P


Oavsett hur jag gör nu så kommer jag vara skit trött imorgon. somnar jag inte så kommer jag att vara pigg till ca kl 9 och sen bli svin trött. Och somnar jag om snart så kommer jag vara skit trött kl 7 när Jamie vill gå upp eftersom nattens sömn har blivit störd av en timmes vakenhet :P

Har jag inte mer på hjärtat som jag vill lätta?
Jo det är ju det där dilemmat med det där som inte går att nämna för mycket.
Det där som krossade mina planer totalt. Vågar inte tro vännen... Vågar inte känna, det är därför jag är lite konstig nu när det börjar kännas. Det skulle inte funka i slutändan, eller?

Åh hoppas inte att det regnar imorgon så man kan vara ute! Glömt ta hit regnkläder. På tal om det så har jag tvätt i maskinen som jag ska ta nu :)

God natt eller god morgon där ute :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela