minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Blir ny mini

Publicerad 2012-09-25 11:01:01 i

Ja jag blev en av flickorna som salong Victoria ska få experimentera på :)
Ska bli spännande att se hur det blir, jag har gett henne helt fria tyglar :)
Ska bara se till så jag har barnvakt åt mina älskade pojkar.

Nu sitter jag på stationen och väntar på att tiden ska gå, tåget åker om en halvtimme.
Väl i Halmstad så ska jag lyckas hitta rätt buss med :P men det löser sig, är ute i god tid. Har 3 timmar på mig i Halmstad att hitta sjukan så det ska bog lösa sig haha.
Efteråt så får vi se om goa Anders har nåt kaffe å bju på.

Måste faktiskt säg att just nu så känns det verkligen som att allting kommer att lösa sig och kanske till och med bli bra :)
Jag är inte alls rädd just nu, lite ekonomiskt rädd när jag väl flyttat men nu ska jag få gå upp lite i tjänst till nästa schema period. Och så ska jag runga bme, bemanningen, och sätta upp mig som vikarie på lite olika ställen, helst på ställen där dom använder sig av teckenspråk så jag får användning av den med :) känns som att jag kommer att jobba som satan nu ett tag men så får det bli :)

Önskar dig all lycka och hoppas du finner flickan du drömmer om :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela