minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

..:back to workout:..

Publicerad 2012-09-23 17:36:21 i

Hemma igen efter en annorlunda arbetsdag. En gubbe som var super dålig på morgonen och var nära på att bli inskickad med ambulans, som tur var så var han bättre nu på eftermiddagen :)

Nu har jag duschat av mig lite efter liiiite träning, börja lugnt eftersom det är rätt längesen jag träna sist :P och nu snart en promenad med Rebecca :) ikväll vid 20 tiden så får det bli en promenad med Claes :)

Blev inga pojkar idag :( längtar så tills på onsdag när dom kommer hit. Ska pussa dom hela kvällen <3

Hoppas det blir att man kan spara lite pengar denna månaden så jag har råd att köpa lite möbler och elektronik snart.


Nu ta på sig kläderna.


//Mini



Älskade mitt sms innan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela