minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

<3

Publicerad 2012-09-24 00:49:50 i

Jag drömde en dröm så verklig och klar.
Jag drömde om mannen som mitt hjärta har.
I drömmen du log, jag blev varm.
Du hade en sån otrolig charm.
Vi dansade en intensiv dans.
Detta var vår tid, vår romans.
Jag lade mitt huvud mot ditt bröst.
Med lugn och dämpad röst,
du viskade "jag älskar dig" i mitt öra
det var de vackraste ord jag fått höra.

Men drömmen var ej sann.
Med ett ryck, drömmen försvann.
Snabbt igen kunde jag le,
för det var då jag fick se.
Tätt intill,
du låg still.
Du andades tungt
men plötsligt sa du "jag älskar dig" lugnt.
Jag la mig mot ditt bröst,
där jag så många gånger tidigare känt tröst.
Jag somnade om djupt,
detta är helt sjukt.

En känsla som denna
borde alla få känna!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela