minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

"snabbinlägg"

Publicerad 2012-10-21 13:11:42 i Allmänt

Söndag och jobb som väntar snart.
Får se hur detta går! Har det lite tufft här hemma haha.
Skriver i snabbinlägg rutan just nu för det gick inte att göra ett vanligt blogg inlägg så vi får se hur detta ser ut sen :P

Igår efter jobbet så blev det ca en timmes promenad med Claes och även idag en timmes promenad med Claes :) Varit sånt härligt väder så det får man inte gå miste om :)

Så då slipper man köra själv till jobbet, så skönt. Åker med en kollega :)
Så nu ska jag byta kläder men vi hörs igen :)

//Mini

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2012-10-22 21:16:11

ojoj..vilken snygging.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela