minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Mitt i natten

Publicerad 2012-10-25 02:53:21 i

Ja då somnade man med barnen igen, tror jag somnade redan vid 19 tiden haha. FÖRE Jamie :P
Vaknade vid halv 1 och tvättade av mig m.m. och Rebecca var vaken så nu har vi druckit lite kaffe/te och youtubar :)
Efter jobbet så blev det hajen (vet att jag stavade hagen igår men ni fattade väl att jag inte skulle handla mat i hagen :P ;) hem plocka in i kylen och sen la vi oss :P
Hade skit kul på jobbet! Claes va på gekås och jag sa att Om han hittade min sportbh lätt och enkelt så fick han gärna köpa den. Så jag fick miljoner kort , svin kassa kort! På olika toppar, hur lätt är det att välja topp på ett suddigt kort taget från sidan ;) haha.
Och sen ikväll när jag hade vaknat inatt så fanns det mat i kylen och en försenad födelsedagspresent på bordet med min topp i :) Tack Claes :D
imorgon jobb till kl 4 med så roa mig gärna :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela