minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Livet leker :)

Publicerad 2012-10-01 00:27:28 i

God kväll.
Livet är rätt bra som singel ändå :)
Trivs just nu, sover bättre och mår bättre utan drama.
Man skulle varit det för alltid!
Mysigt med söta små sms med komplimanger, när man "blir någons" så försvinner, som vi alla vet, successivt alla de söta orden och komplimangerna.
Det är ju oftast därför som man sakta men säkert börjar söka efter dem på annat håll och då är allt kört.
Nä det är bättre att vara ensam och ha sina söta sms på håll, och när de tar slut från den kontakten så letar man ny utan att behöva gå igenom en tuff seperation.
Nä va ensamma!
Och om man behöver närhet så skaffar man sig en riktigt bra vän med fördelar ;)
En vän som man kan skratt, gråta, mysa med och även göra barnförbjudet med och sen när man tröttnar så går man hem till sin egna säng ;)
Utan all drama, utan allt bråk.
Man har sina egna liv och flörtar bäst fan man vill och med vem man vill och lite då och då hör av sig till varandra.
Just nu trivs jag, jag sover bättre och jag mår bättre :)


Dagen har varit bra :)
Snabb sammanfattning:
Lek, träning, möta Jason och Claes på lekplatsen för en liten kort promenad, hem och göra mat åt barnen och Claes, vila och ha lite lugn och ro, lek, oväntat besök av Claes med lite te drickande och lek, natta barn, träning och sen massa kul snack med Rebecca :)
Bra dag :)

Imorgon lämna barn på dagis, in till stan för att se om mina stövlar går att klacka om, köpa lampa och sen jobba kväll.

Sov gott för det tänker jag :) har en sovande mysig Jason brevid mig som kommer närmre och närmre <3

//Mini

Kommentarer

Postat av: Frugan

Publicerad 2012-10-01 18:51:40

Kvällssnack med mig är alltid awesome :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela