minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Ledig dag

Publicerad 2012-10-16 19:29:04 i

Eller seg ledig dag! Inte många knop idag!!
Promenaden gick bra igår ;)
Får se när nästa blir ;)

Håll nu tummarna på att jag får ledigt på fredag, massa massa krångel med det nu! Skulle ju stå hårmodell men nu krånglas det på jobbet men jag ska kämpa med ledighet, har ju lovat att ställa upp.

Jobba på lördag 7-16 och sen söndag 16-21.30 så får se vad som händer. Kanske lite utgång eller gå med på den där middagen jag blivit bjuden på. Får suga lite på den en stund till ;P

Idag blev det en go promenad med Rebecca :) 1.20h :) imorgon får bli samma sak :)

Nehe vad ska jag skriva?? Här har varit en sten död dag! Ta en till promenad kanske?

Jo imorgon är det popquiz med Andreas och Rebecca :D längtar som fan, alltid lila underbart att gå på den :)

Just nu så sitter min fru vid hennes dator och läser min blogg ;)
Undrar vad vi ska skriva om henne nu då när hon cyber stalkar mig ;)
Nä har inget ont att säga faktiskt :)


Hörs, skriv gärna en rad eller två :)
Ge mig skriv inspiration, sugen som fan på att skiva men är lite låst.

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela