minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Konstigt väder!

Publicerad 2012-10-26 12:49:00 i

Skiftande väder idag!! På morgonen var det svin kallt och vid 8 så lös solen klart. Och från ingenstans vid halv 10 så började haglet! Och sen har det haglat rejält i omgångar.

Igår blev det promenad och kaffe med Claes. Tack Rebecca för passningen av sovande pojkar :)
Idag blir det logopeden med Jason och jag har lovat honom att om han är duktig så ska han få en egen ficklampa :) sen köpa godis och hem till fredagsmys :) ska ringa Håkan med bilen med och se om jag kan hämta bilen idag :)

Nu jobba klart sista timmen ca :)

//Mini



Ps: de sista bilderna är från i förrgår :)

 

 

Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2012-10-26 22:58:13

Sköna bilder! Någon har varit ute o "samlat på sig" det positiva årstiden kan bjuda på när det är som bäst:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela