minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Känslomässigt

Publicerad 2012-10-24 07:45:32 i

Satt och skrev ett långt inlägg om att separera men tog bort texten för att slippa få massa skit från min föredetta ifall han läser. Men samtidigt.... Hade du bara betett dig moget så hade jag inte behövt skriva ett inlägg om det över huvud taget! Den första tiden efter att det tog slut så frågade alla hur det gick med barn och så och jag svarade stolt att det var kanon för vi pratade och skrattade där hemma men nu. Nu kan man inte ens fråga en simpel fråga utan att få skit.
Saken är den att jag är inte bitter, inte ens lite arg. Bara besviken, ledsen över att ett liv vi haft bara kan kastas bort på detta sättet. Jag vet ju även att han är ute på nätet och söker "seriöst förhållande" och detta gjorde han redan bara någon dag efter uppbrottet, dock hoppas jag att han gjorde sådär för att han trodde att jag var otrogen (vilket jag inte var) men i vilket fall som helst så gör det mig egentligen ingenting, bara som sagt ledsen över hur allt blivit.

Idag blir det nog hagen efter jobbet, ska skriva till frugan om en stund att hon inte behöver handla. Nej nu får jag lägga ner mobilen och jobba lite med.
Ville bara få ut mig lite, lite tufft vissa dagar.

//Mini

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2012-10-24 23:16:34

Väldigt bra skrivet tycker jag... Får ta å ses snart kanske en favorit i repris busfabriken i halmstad Jag å Leo å du jason å den minste fisen ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela