minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Jag och K2 som är morgonpigga :)

Publicerad 2012-10-17 09:17:05 i

Frugan bara sover :P
Sitter och rensar kameran från igår :)
Vi fick för oss att göra en liten fotokväll ;)
Många bra bilder :) när jag förminskat dom lite så kanske ni får någon här ;)

Idag blir det quizen. Ska även ringa jobbet och se hur det blir med ledigheten på fredag. Håll tummarna!
En lång promenad med, och ska nog ta med kameran idag faktiskt :)
Måste bara ladda den först :P

Ne nu måste jag fixa klart kameran, kommer ta en stund :P

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela