minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Halmstad :)

Publicerad 2012-10-22 18:54:23 i

Just nu har vi ätit lite och väntar på att allting ska starta :)
Jag har fått underhållet klippt, kort! Får se hur resten blir men jag är inte så nervös längre över det. Vad jag är lite nervös över är att hon ska klippa mig på scenen :P men börjar lita på Victoria :)

Idag fick jag köpt bil med :D en Honda Civic -98. Så fin :) Den ska servas nu i veckan och sen får jag hämta den :)
Äntligen bilägare igen :)

Nej nu ska vi strax starta :)
Uppdaterar med färdig bild ikväll eller imorgon :)


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela