minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Haha

Publicerad 2012-10-25 16:15:45 i

En svensk man ska boka hotellrum i tyskland.
Ring ring.
"Hello. I would like to make a reservation."
"Ja, das is möglich"
"Va?! Is it mögligt?"
"Ja"
"Nej fy vad ofräscht!"
Klick

Dom säger lite annorlunda men det är 118118s nya radio reklam.
Skrattade så jag vek mig i bilen. Va tvungen att ringa Claes och allt han hörde när jag berättade var en asgarvande Emma :P
Lätt road är bra att va, livet blir fan så roligare då!!!

Nu hämta mina <3

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela