minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

God morgon

Publicerad 2012-10-31 08:22:06 i

Ja jag fick till slut in inlägget igår med bilderna hade råkat på nåt sätt kopierat sig så när inlägget var klart så fanns det med säkert 30 bilder, fast det var bara 5 olika :S så snabbt in på safari på mobilen, bloggs sida och radera inlägget :P
Så idag provar vi nytt.
Dagen börjar sådär... Börjar min dag med näsblod... Känner att det är ett tecken på att någonting hemskt kommer hända men men :P

I lördags så hämtade jag bilen :) Jason sa att det inte fick vara en tjej :P så då fick den heta Hasse :) jag är omringar av pojkar! Inte ens en min bil får vara fruntimmer med mig :P
Sen på eftermiddagen kom Simon och stannade över natten.
På söndagen åkte vi upp till Gbg och lämnade honom, fick även köpt vinterskor till barnen :)

Idag är det onsdag, barnledig onsdag, och alla vet vad det innebär :)
Popquiz med Andreas, Rebecca och Emma :)
Idag ska jag även till däckfirman på susvindsvägen å prata priser om helt nya dubb däck till Hasse, dyrt nu men slipper köpa på några år :)
Och sen hämta mina underbara pojkar på dagis och gå hem med dom till sin pappa :) bara för att få träffa dom lite :)
Efter det så är det tillbaka till dagis för möte.

Snart in i duschen :)

//Mini

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2012-10-31 10:55:54

Får verkligen hoppas att det inte händer något hemskt. Jättefina kort du har tagit. Kramis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela