minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

God dagens :)

Publicerad 2012-10-20 15:13:46 i Allmänt

Då sitter man på jobbet denna helgen med.
Hann aldrig lägga ut bilden men ska göra ett dubbel inlägg idag, text här och håret strax för den bilden har jag i mobilen :P
Blev rött hår igår :) Inte klarrött men ni ser själva :) Och på måndag så pratade Victoria om lugg och axellångt, skrämmer mig lite men dom vet ju vad dom gör. Dom ska ju trots allt ställa ut mig så dom gör väl inget allt för illa :P Haha.
 
Jaha vad händer ikväll då tro? Vet inte om jag är sugen på utgång eller inte :P Låter rätt lockande med vin eller cider hemma faktiskt :P Tror ni det kan vara åldern som kryper sig på? Haha.
 
Fått lite kul erbjudande här :) Kanske blir lite fler foton :) Kanske borde ta tag i den där träningen ändå om detta ska bli nåt bra :P
Idag så blir det i alla fall promenad med Claes efter jobbet :) Hoppas det inte regnar men va fan, rätt gött att gå ut ändå och sen när man kommer hem så kan man ta en skön dusch :)
 
Måste bara, återigen, säga att livet är rätt bra just nu :) Förutom den där människan som är den enda människa just nu som kan reta gallfeber på mig!!! Men jag ska fasiken inte låta han förstöra, han är säkert bara avundsjuk för att jag mår så bra ;)
 
Jag har gått helt crazy på nästa schema period och tagit en semester helg... Weii. Om det blir som jag hoppas så får jag några dagar sammanhängande ledighet, det hade ju verkligen inte alls varit fel! Då skulle man bara haft lite pengar med så hade man kunnat ta sig en lite tripp någonstans men det får vi väl se hur det blir med det :P
 
Kan undra vad som händ syster yster. Hon har blivit så gullig det senaste ;) Men det är skönt att höra att hon älskar mig trots att jag är en jobbig hönsmamma till storasyster och vakar över henne som en liten hök :P Men de är ju faktiskt bara för att jag bryr mig så otroligt!
 
Nehe göra någonting produktivt kanske? :P
Ska slänga in bilden från mobilen med så det blir två inlägg direkt efter varandra men ni överlever nog ;)
 
 
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela