minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Ett ögonblick av ensamhet...

Publicerad 2012-10-21 23:31:32 i

... Sköljdes precis över mig...
"vart jag än går"
Ja du... Vart jag än går så finns tankar.
Jag försöker alltid tränga bort dom så fort dom kommer men dom lyckas alltid hitta sin väg tillbaka.

Känslan av att alltid dovt brevid någon och sedan plötsligt sova ensam är lite tuff i vissa perioder. Egentligen så borde jag gå upp till frugan nu och lägga mig där men måste klara av att sova ensam, snart flyttar jag och då kommer det att vara Helt Tyst varannan vecka, nu har jag åtminstone henne att luta mig mot för att få styrka. Du är guld värd Rebecca!

Men jag är stark! Bara att intala sig själv det så brukar det gå bra.
Säger inte nu att jag vill ha någon ny man i min säng permanent men säger bara att någon gång ibland så hade det varit mysigt. Får ringa Andreas på mina ensamma kvällar inne i Varberg och tvinga han att sova över, får locka han med en öl :P

Lustigt hur en sådan känsla kan sköljas över en så fort från ingenstans, verkligen från ingenstans. Är super lycklig just nu med att vara fri utan all drama så jag blev bara så chockad. Det var den där dumma låtens fel!! Underbar låt men bär lite minnen.

Nehe nu tvätta naveln och sen sova kanske?
Titta bil imorgon, håller tummarna för den är super fin!!
Och sedan ner till Halmstad för att bli klippt och "utställd"


//Mini

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2012-10-22 03:42:42

;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela