minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

En kopp full av förväntan

Publicerad 2012-10-15 12:15:14 i

Lämnat barnen på dagis och nu tar jag en promenad runt fästningen innan det är dax att bege mig till jobbet.
Gick förbi coffee house, såklart, först och köpte mig en Chailatte. Det är dom att dricka jul och förväntan! Underbart.
Idag jobb 14-21.30 och sen in till stan och ta en kvällsprommenad. Får se vad den promenaden säger.

Helgen spenderades i göteborg, hos mor <3
Ush måndagar är inte roliga! Eller varannan måndag är inte rolig, men sen när jag flyttat tillbaka till stan så kan det bli lite mer, då kan man hämta den ena för lite mys på tu man hand. Behöver lite egentid med varsitt barn ibland, i alla fall jag. Så det ska bli skönt att kunna få <3

Rebecca nämnde yoga och jag blir mer och mer sugen för var dag. Hitta lugnet. Så detta ska kollas upp :)
Till våren så ska jag även få in jason på någon sport :)

Så skönt! Igår fick jag samtal från chefen som sa att jag ska få fortsätta med 90% några månader till om jag vill :)

Nehe nu till kvantum och köpa lite bröd och sallad till kvällsmat på jobbet :)

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela