minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Dax för nytt!

Publicerad 2012-10-08 20:54:40 i Allmänt

Vill organisera om lite tänkte jag.
Har satt upp mig på fler ställen på BME, bemanningen. Men jag trivs faktiskt på jobbet! Helt otroligt skönt att känna så en stund :) Dock så hatar jag helgpassen. Och vill gärna in på kontor, till ekonomi :) Men dit ska jag komma tro mig! :)
 
I fredags så var det utgång med två underbara tjejer, Rebecca och Emma :) Dom drack å va goa medans jag var nykter och duktig ;) Körde hem på natten :)
Men hade super trevligt! Träffade massa roligt folk, hur kul som helst att se Leo igen :) Synd att det blev som det blev på natten men det kommer fler tillfällen :)
Somnade halv 5 på morgonen, upp halv 8 för barnen kom strax innan 8. Men var förvånandsvärt pigg då :) Men sen efter lunchen hos Claes så somnade jag i soffan :P Sen jobb på kvällen, slutade 21.30 och då direkt in till Varberg för att hämta saker till barnen som var glömt och sen hem. Jobb 7-16 på söndagen. Så igår så fick det bli sängen tidigt :P Dock så hade Jason en dålkig natt med massa hosta som gjorde att även jag vaknade varje hosta men börjar ändå komma tillbaka i fas :P Den största nackdelen är att när jag är trött så småäter jag ÄNNU MER! 
Men har bestämt mig för att imorgon på lunchen så ska jag försöka få in en promenad till affären och kämpa mot mitt sötsug (som är extremt starkt) och köpa morötter och äppen. Så får jag en liten promenad i alla fall och grönsaker :)
 
 
Är rejält avis på Leo som gör så otroligt mycket :P Vill med leka sådär! Får se om jag lyckas charma in mig och få följa med och leka i skogen ;) blink blink.
 
Bara 1,5 månader kvar innan jag flyttar :) Ska bli tråkigt att lämna Rebecca men ska bli så underbart att få möblera mitt egna, utan någon som säger nej till vissa saker. Hoppas jag får ihop en hel del så det slipper bli allt för mycket pö om pö.
 
1h kvar sen kommer frugan hem :) Dricka lite te med henne och sen nana kudden :)
 
På Torsdag så är det planeringsdag med jobbet mellan 8-17 och kl 19 så blir det middag som chefen står för :) Efter det så blir det en snabb tripp till Leo (oj vad jag nämner dig, ursäkta :P Du får säg till om du inte vill ha ditt namn här!) och disskutera en rätt spännande och rolig grej :)
 
 
 
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela