minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

8.00 :)

Publicerad 2012-10-11 08:06:58 i

Så då sitter man i folkets hus i Varberg och väntar på resten av hemtjänst personalen :)
Gud va skönt det var denna morgonen med barnen, kunna ta det lugnt och vakna upp ordentligt :) så till dagis blev vi lite sena men vad gör det när man inte har brottom, dom hann till frukosten i alla fall :)

Idag mellan mötet och middagen så måste jag verkligen hämta ut mina skor, skulle gjort det förra onsdagen :P
Och så ska man då även lyckas hålla i plånboken så man inte slösar på massa annat :P men en vanilj latte på coffee house ska jag unna mig och en promenad runt fästningen :)
Någon som vill göra mig sällskap så skriv :)


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela