minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

<3

Publicerad 2012-10-23 13:30:58 i Allmänt

Saknar mina barn nåt så kopiöst mycket just nu!
Dom var ledsna när jag lämnade dom på dagis och speciellt Jason ville Inte lämna mammas sida. Mitt älskade hjärtebarn <3 Så idag så ska jag se till att komma ifrån jobbet Senast halv 3 och hämta dom tidigare. Bara måste få träffa dom!


Fick en kommentar tidigare idag som satt sig, jag vet att det var en jätte komplimang men jag började tänka. Kommentaren var att jag ser mycket bättre ut nu än i sommras när jag var lite smalare och att jag inte skulle eftersträva det. Men har tänkt lite på det och frågan är ibland vad som är bäst? Att man kanske är lite smalare, jag försökte inte gå ner i vikt men mådde inte bra och tog flera timmar långa promenader, och mår bättre i sig och har mer energi och lust till mer eller att man kanske ser lite sundare ut men mår kasst då för att man inte har lika mycket energi. All min energi har runnit ur mig på nåt sätt, vet inte varför för glad är jag och till och med trivs på jobbet (dock inte helger men överlever)
Hoppas verkligen att detta bytet jag ska göra nu kommer att göra susen och ge mig lusten tillbaka, och nej inte den lusten utan bara lusten till att resa mig ur soffan :P
Men mitt största problem är allt förbannande småätande! Borde sätta upp ett mål med mig själv att jag får någon bonus om jag slutar äta så fruktansvärt mycket. Sparar framför allt MASSA pengar :P
Men tack för komplimangen det var snällt sagt, kom bara lite fel tid för mig men det kan ju inte du veta :P


Tack för all respons på min nya frisyr :) Blev jätte glad :D

Nu ska jag gå och ta ett öpple tror jag.
Och ni som läser och har tips för att kunna sluta småäta får mer än gärna dela med er i kommentarfältet :) Då är ni guld värda. Och säg nu inte morötter för det vet jag redan :P Haha


//Mini

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-11-11 18:36:43

Har egentligen samma problem att man går och små äter hela tiden, men kan kan ju allitd ersätta onyttigheterna med såna saker som är lite nyttigare som nötter och frukt, finns ju faktiskt endel jätte goda frukter, som jag gick till affären här om dagen och köpte de ovanligaste frukterna jag kunde hitta förvisso var dom rätt äckla men ändå ;) haha mango är ju super gott :D eller så kankse man kan försöka sysselsätta sig med annat för oftast små äter man ju för att man har tråkigt ? :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela