minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

11/10 kl 05.38

Publicerad 2012-10-11 05:49:17 i

Ja god morgon :)
Redan varit vaken en timme :P
Så skönt att gå upp i tid när barnen är här så jag får lugn och ro på morgonen och kunna duscha ensam :)
Idag är det sovmorgon för barnen :)
Ska ha planeringsdag med jobbet hela dagen. Ikväll så följer barnen med sin pappa hem eftersom vi slutar kl 17 och sen bjuder chefen på middag kl 19. Men imorgon så hämtar jag dom igen :)
På lördag så blir det en tripp till mor <3
Fira lillasyster som igår fyllde 15år!! Grattis igen Maja <3

Längtar tills nästa vecka då jag ska få stå hårmodell för salong victoria :) spännande att se hur det blir, färgning på fredag och klippning på måndag :)

Imorgon ska här tvättas och städas, tänkte gjort de på söndag men oftast så åker vi hem rätt sent från mor så då fixar vi det imorgon och efter städet så har vi fredagsmys <3

Sitter med mitt kaffe och funderar lite över pojkar och kärlek. Är det verkligen nåt man måste ha?? Känns som att jag just nu bara vill fokusera på mig och barnen och kanske skaffa lite mer utbildning. Men man vet aldrig var livet planerat men tjejer ta det lugnt! Sträva inte efter det, saker och ting kommer när tiden är inne :)


//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela