minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Söndag kväll :)

Publicerad 2012-11-04 22:16:03 i Allmänt

God kväll alla där ute :)
Hoppas att ni haft en bra alla helgona helg :) Skrämt någon på något roligt eller speciellt sätt? Dela gärna med er av era roliga historier så kan jag lägga ut dom på bloggen :) Tips till andra till nästa år.
Här har varit en lugn helg med jobb Lördag till 14 och från Söndag 16-21.30.
Gårdagen spenderades med frugan. Nagellack, cider, skräckfilm och Smala Sussi :P

Nu ser ni.... Nu har flickan hittat webcamen på datorn med :P
 
Imorgon hämtas pojkarna :) Ska se om vi kan få komma och kolla nya lägenheten med så man kan börja planera lite. Tänkte åka till Ikea på Tisdag och sen en fika hos mor, inte frågat mor än :P
Ledig Tisdag och Onsdag och Onsdagen spenderas med att fira Rebecca som blir 25år :) Lite lekstugan och sen tårtbakning :)
 
En till bild bara för att ni tjatar så :P
 
 
Tihi.
 
 
Nehe nu kanske lägga sig ner. Först vill jag bara dela en grymt bra replik från Takidas nya låt Swallow.
*I´m in your head. You will swollow*
Haha man kan hitta allt i låtar :P
 
 
Sov så gott :)
 
 
//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela