minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Skriverier

Publicerad 2012-11-29 21:08:22 i Allmänt

Var är du som får mig känna mig trygg i alla situationer?
Var är du som alltid får mitt hjärta att slå lite snabbare?
Var är du som får mig vilja släppa på min mur och faktiskt känna mig säker med detta?
Finns du?
Finns det någon där ute som är rätt på alla plan eller är det meningen att det bästa förhållandet är det vänskapliga förhållandet?
 
Jag önskar släppa någon in...
Jag vågar inte släppa någon in...
Jag vill inte släppa någon in...
Men jag önskar släppa någon in..
Jag släppte in, jag fick ett hål, jag byggde högre.
Jag önskar mig i julklapp ett hjärta av is...
 
Med detta iskalla hjärta så är jag säker från smärta.
Med detta iskalla hjärta är jag säker!
Men med detta iskalla hjärta så fryser jag, fryser utan någon som värmer mig.
Finns det någon speciell för mig där ute som vill värma just mig?
Utan drama och utan bråk.
Bara trygghet och lycka.
 
Är detta bara en barndomsdröm som vägrar dö???
 
I julklapp önskar jag mig drömmen.
Men kommer jag inse och släppa in innan det är för sent?
 

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2012-11-29 22:20:30

Jättefint skrivet.
Finns en för oss alla har jag fått för mej bara de vi ska hitta den rätta...
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela