minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Mitt <3

Publicerad 2012-11-24 23:06:13 i Allmänt

Var är mitt hjärtas rätta plats?
Var finns han som får alla bitar att falla på plats?
Hur blir det nu, kommer muren bli högre och tjockare för var dag?
Drömmen finns fortfarande där, en prins på vit häst som kommer och räddar mig men tron är tappad. Jag tror ej längre att denna dröm ska uppfyllas, oavsett hur mycket jag drömmer så finns inte tron där.
Men dom säger ju att hoppet är det sista som lämnar kroppen.

Man blir rätt bitter efter att fått hjärtat krossat några gånger, man orkar inte laga det varje gång.
Så för varje lagning så missar man alltid en liten bit och detta lilla hålet blir då större för var gång.
Hur stort kan det bli innan det inte fungerar längre?

Vill inte låta någon komma för nära, vill inte behöva reparera igen.
Men man ska aldrig säga aldrig för då sker det imorgon.
Men säger att jag ska göra allt för skydda hjärtat, för att inte låta muren rasa för någon som kommer såra mig ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela