minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Frugan duschar ;)

Publicerad 2012-11-03 17:15:23 i Allmänt

Här sitter jag och skriver medans frugan duschar framför mig ;)
Ojoj nu ni pojkar haha...


Denna och föregående dagen har varit sisådär...
Gun var med i en bilolycka, hon mår förvånadsvärt bra efter omständigheterna. Men det fick mig att tänka på Honom...
Han som tog mitt hjärta med sig när han försvann...
Han som återkommer i mina tankar varje dag...
Han som jag aldrig kommer att glömma! Älskar dig Erik, nu då och för alltid glömde bara berätta det för dig när du levde.
Ta väl hand om Pys där uppe så ses vi när min tid är inne.
Ska bara stanna här nere ett tag till och se till att mina pojkar får det bra <3


Och där kom hon ut ur duschen. Hennes nakna våta kropp med alla glittrande droppar rinnandes längs benen....
Hmmmm kanske ska bli erotik författare :P hihi


Just nu gillar vi inte Andreas Sjögren som ska bada badtunna :P
Puss på dig gubben <3 :)

Nehe dax till det jag skulle göra....



//Mini

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2012-11-04 22:46:06

Ni får följa med nästa gång till hässleholm så ska ni oxå få bada badtunna Puss på er sexiga babes ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela