minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Scania

Publicerad 2012-12-30 07:05:00 i

I brist på annat så sitter man i en Scania sådär på morgon kvisten en söndag :P
Rätt trevligt faktiskt :)
Här om natten så var det Volvon ner till Köpenhamn men idag är det en kort runda. Mini har gått och blivit en sån däringa chaffis. Ni vet med rund öla mage och hela kittet. Haha nej då :P
Jag är bara med som vackert sällskap ;) hihi.

Ikväll blir det jobb, 16-21.30 och imorgon nyårsafton så är det jobb 7-14 och sen på kvällen så hämtas mina pojkar upp från sin pappa. Massa mys <3 ska göra god mat, köpa hem lite snacks och cola till Jason :)
Även syster kommer och sover över men henne ser man inte av på kvällen. Bra med en stora syster som bor i centrum ;)
Vid 12 slaget så ska jag väcka Jason och mysa framför den vackra himlen som lyser upp :)

Nehe, vara sällskaplig kanske :P

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela