minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Mitt i natten skriv

Publicerad 2012-10-31 23:38:43 i

Känslor...
Vad vill dom? Varför kommer dom?
Man träffas, man klickar, man känner.
Tiden går, man ler, man kramas, man känner.
Någonting sker, man väntar, man längtar, man känner.
Känslan är inte som förr...
Känslan förändras, känslan blir tung.
Man väntar, man längtar, man känner, man gråter.
Fäller en tår för någonting man egentligen inte borde känna.
Man bråkar...
Man känner...
Man gråter...
Känslan kom, känslan blev stark, känslan tog över...
En tår fälls för någonting som egentligen inte borde kännas...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela