minimee.blogg.se

Ny blogg men fortfarande lika mini :)

Sanningen svider

Publicerad 2013-11-14 22:21:14 i Allmänt

Trots att man har på känn så kan sanningen göra riktigt ont och det gjorde det denna gången. Men sanningen behövdes för nu är allt poff gone! Utrensat :)
Dock önskar jag att jag visste hur det skulle gå för då hade allt kunnat bli så mycket bättre! 
Men det gäller att blicka framåt..
Måste säga att natten var den bästa på länge, visst att jag hade svårt att somna osv men den var underbar för det :)

Idag har jag hälsat på min farmor som blivit dement på äldre dar och nu hamnat på sjukhus till hon får boende.
Tänkte att detta klarar jag, är ju trots allt undersköterska och arbetar med dementa men att möta släkt var riktigt svårt. Var tuffare än jag var beredd på.
Tur att jag hämtade mina pojkar efteråt så jag slapp tänka ikväll.

Nu tillbaka till 69 saker du vill veta om sex :D

//Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

minimee

En liten tvåbarns mor som snart ska börja om på nytt kapitel i mitt liv som ensamstående. Mina två små pojkar kommer att bo hos mig veckovis. Allt ni behöver veta just nu, resten ser ni i inläggen :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela